Понад 2500 дзвінків прийняла протягом літа «Гаряча лінія» з питань надання соціальних послуг
З 1 червня по 31 серпня 2023 року на телефон (044) 500-23-23 «Гарячої лінії» з питань надання соціальних послуг від громадян надійшло 2539 дзвінків. Основними категоріями додзвонювачів були одинокі/одиноко проживаючі літні кияни, особи з інвалідністю та внутрішньо переміщені особи. Зокрема кияни зверталися з питань отримання продуктових наборів, матеріальної допомоги, засобів особистої гігієни, призначення соціального робітника, надання транспортних та інших соціальних послуг для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку тощо.
Більшості громадян були надані роз’яснення з порушених питань, а звернення 25 осіб передані до відділень Київського міського та районних територіальних центрів соціального обслуговування для оперативного вирішення, а також операторами «Гарячої лінії» забезпечено контроль за їхнім виконанням. Цим громадянам, в залежності від їхніх потреб, було екстрено надано натуральну допомогу у вигляді вживаних одягу і взуття, інших предметів першої необхідності, надано послуги з перевезення, забезпечено засобами особистої гігієни, засобами реабілітації, надано допомогу в оформленні документів для отримання соціальних послуг у територіальному центрі і вже розпочато їх надання відповідно до укладеного договору.
Також до «Гарячої лінії» за цей час надійшло 385 дзвінків з інших питань, які не належать до компетенції лінії, а саме: безоплатного проїзду в громадському транспорті, оздоровлення пільгових категорій, нарахування субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, виплати по народженню дитини, виплати соціальних допомог особам з інвалідністю та учасникам бойових дій, виплати на поховання, поселення до інтернатної установи, виплати і надання житла для ВПО, надання соціальних послуг та матеріальної допомоги у інших містах України та ін. Громадян було переадресовано за належністю.
Як показує аналіз дзвінків на «Гарячу лінію», багато мешканців Києва мають потребу в отриманні різної допомоги, проте вони не знають, до яких саме установ потрібно звертатися. Тому одним із головних завдань нашої роботи є правильно скоординувати людину, щоб кожен міг отримати вірну інформацію і, в разі необхідності, оперативно отримати необхідні соціальні послуги та допомогу.
Нагадуємо, що «Гаряча лінія» (044) 500-23-23 працює в робочі дні:
ПН-ЧТ з 8:30 до 16:00 год.
ПТ з 8:30 до 15:00 год.
Телефонуйте! Ми завжди готові Вам допомогти!