На шляху до інформаційної безбар’єрності
«Наша мета — створити у Києві середовище, де кожному жителю буде комфортно», — зауважила заступниця голови КМДА зі здійснення самоврядних повноважень та відповідальна за впровадження безбар’єрності в Києві Марина Хонда. Департамент соціальної та ветеранської політики КМДА є координуючим структурним підрозділом в контексті запровадження в столиці засад безбар"єрності. Отож впровадження цих ідей в інформаційну складову - одне із завдань Київського міського центру соціальних служб.
Професійні горизонтальні комунікації корисні для координації, синхронізації, об’єднання зусиль. Бо в усіх нас одна мета — робити життя у Києві кращим.
Що лежить в основі інформаційної безбар’єрності? Що таке універсальний дизайн? І найважливіше, як рухатися у напрямі людиноцентрованого підходу на засадах рівності, гідності та доступності. Адже доступність соціальних послуг на за різними напрями -у колі уваги фахівців Київського міського центру соціальних служб. Саме такі питання піднімалися під час семінару, що відбувся 14 червня у Центрі за участі представників мережі Центрів соціальних служб, які здійснюють інформаційну підтримку соціальної роботи.
Спілкувалися жваво, активно дискутували, задавали питання та спільно шукали відповіді, спиралися на чужий і власний досвід.
Шлях у напряму доступності розпочато, проте попереду дуже багато роботи, у кожного, на своєму рівні. А такі професійні дискусії та пошук-запорука подальших зрушень та покращення якості роботи.