Як говорити з серцем: про етичну взаємодію з людьми похилого віку
Підвищення професійних компетенцій надавачів соціальних послуг є одним із пріоритетних напрямків Київського міського центру соціальних служб.
24 червня 2025 року відбувся навчальний захід на тему: «Особливості ефективної та етичної взаємодії з особами похилого віку». Учасниками заходу стали соціальні робітники Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району.
Під час зустрічі фахівці КМЦСС зупинилися на ключових аспектах ефективної та етичної взаємодії з особами похилого віку, на характеристиці соціальних змін у похилому віці, психологічних та фізіологічних особливостях.
Важлива частина навчання була присвячена деменції, умовним стадіям розвитку захворювання та основним принципам роботи з даною категорією отримувачів соціальних послуг.
Особлива увага була приділена урахуванню потреб та особливостей людей похилого віку. Вкрай важливо, щоб соціальні робітники мали та розвивали необхідні професійні знання та навички, а також особисті якості: емпатію, терпіння, відповідальність та вміння знаходити спільну мову з людьми різного віку та з різними життєвими обставинами.
Учасники заходу відзначили важливість даної тематики, обмінялися досвідом роботи, а також отримали психологічну підтримку та відмітили позитивне налаштування спеціалістів КМЦСС.
Це вже 5 зустріч у цьому році на таку тематику. Навчання пройшли 96 працівників надавачів соціальних послуг м. Києва, які працюють з людьми похилого віку та надають їм різноманітну підтримку та допомогу.
Спеціалісти КМЦСС впевнені, що відповідні навчальні заходи сприятимуть покращенню якості надання соціальних послуг у забезпеченні потреб людей похилого віку.