На гарячу лінії з питань надання соціальних послуг минулого тижня звернулося понад 200 киян
Як повідомив Київський міський територіальний центр соціального обслуговування громадян протягом тижня з 5 по 9 червня 2023 року до Гарячої лінії (044) 500-23-23 з питань надання соціальних послуг від мешканців столиці надійшло 229 дзвінків.
Основними категоріями додзвонювачів були одинокі/одиноко проживаючі літні кияни та особи з інвалідністю. Також телефонували люди з інших міст України.
Основними питаннями, з якими зверталися люди, були: надання матеріальної допомоги, засобів особистої гігієни, призначення соціального робітника, надання інших соціальних послуг для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку, отримання продуктів харчування та іншої гуманітарної допомоги тощо.
Операторами Гарячої лінії були надані роз’яснення з порушених питань, а звернення 1 особи передане до районного територіального центру для оперативного вирішення, також забезпечено контроль за його виконанням. Літньому чоловіку з інвалідністю було надано допомогу в оформленні документів для отримання соціальних послуг у територіальному центрі.
Крім цього до Гарячої лінії за поточний тиждень надійшло майже 40 дзвінків з інших питань, які не належать до компетенції лінії, а саме: виплати соціальних допомог, оздоровлення дітей, надання соціальних послуг та матеріальної допомоги у інших містах України, виплати ВПО тощо.
Нагадуємо, що Гаряча лінія працює в робочі дні:
ПН-ЧТ з 8:30 до 16:00 год
Пт з 8:30 до 15:00 год.
Телефонуйте! Ми завжди готові Вам допомогти!