Гаряча телефонна лінія щодо соціальних послуг працює вже два місяці: що турбує киян
Як повідомили в Київському міському територіальному центрі, за два місяці роботи Гарячої лінії від киян надійшло майже 2500 дзвінків з питань отримання продуктових наборів, матеріальної допомоги, засобів особистої гігієни, засобів реабілітації, призначення соціального робітника, надання інших соціальних послуг для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку тощо. Основними категоріями додзвонювачів були одинокі/одиноко проживаючі літні кияни та внутрішньо переміщені особи.
Більшості громадян були надані роз’яснення з порушених питань, а звернення близько 30 осіб передані до районних територіальних центрів чи відділень Київського міського територіального центру для оперативного вирішення, а також операторами Гарячої лінії забезпечено контроль за їхнім виконанням. Цим громадянам, в залежності від їхніх потреб, було екстрено надано натуральну допомогу у вигляді вживаних речей, взуття, інших предметів першої потреби, надано допомогу в оформленні документів для отримання соціальних послуг у територіальному центрі і вже розпочато їх надання відповідно до укладеного договору.
Крім цього до Гарячої лінії за поточний тиждень надійшло майже 30 дзвінків з інших питань, які не належать до компетенції лінії, а саме: виплати ВПО, нарахування субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, виплати по народженню дитини, надання соціальних послуг та матеріальної допомоги у інших містах України тощо.
Як показує аналіз дзвінків на Гарячу лінію, багато мешканців Києва мають потребу в отриманні різної допомоги, проте вони не знають, до яких саме установ потрібно звертатися. Тому одним із головних завдань роботи операторів Гарячої лінії — це правильно скоординувати людину, щоб кожен міг отримати ту підтримку, якої потребує.
Оператори Гарячої лінії надають:
- роз’яснення з питань:
- Порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями та ін.);
- Порядку звернення для отримання соціальних послуг;
- Переліку документів, необхідних для отримання соціальних послуг;
- інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»:
- Продуктових наборів;
- Засобів особистої гігієни (підгузки, пелюшки, урологічні прокладки);
- Наборів миючих засобів;
- Одноразової матеріальної допомоги;
- Засобів реабілітації (палиці, милиці, крісла колісні, інвалідні візки, ходунки, протипролежневі матраци тощо)
- інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб з інвалідністю;
- інформацію щодо отримання соціальних послуг через соціальне замовлення;
- контактну інформацію надавачів соціальних послуг.
Нагадуємо, що Гаряча лінія працює в робочі дні:
ПН-ЧТ з 8:30 до 16:00 год
Пт з 8:30 до 15:00 год.
Телефонуйте! Ми завжди готові Вам допомогти!