Головна  →  Офіційні новини  →  5 березня 2024

Майже півтори тисячі киян отримали консультації з соціальних питань через «гарячу лінію»

За два місяці поточного року до Гарячої лінії від громадян надійшло 1 454 дзвінки. Основними категоріями додзвонювачів були одинокі/одиноко проживаючі літні кияни, особи з інвалідністю та внутрішньо переміщені особи. Зокрема зверталися з питань отримання продуктових наборів, матеріальної допомоги, засобів особистої гігієни, призначення соціального робітника, надання транспортних та інших соціальних послуг для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку, різного виду виплат тощо.

Більшості громадян надані роз’яснення з порушених питань, а звернення 14 осіб передані до відділень Київського міського та районних територіальних центрів соціального обслуговування для оперативного вирішення, а також операторами Гарячої лінії забезпечено контроль за їхнім виконанням. Цим громадянам, в залежності від їхніх потреб, було екстрено надано натуральну допомогу у вигляді вживаних речей, взуття, інших предметів першої потреби, надано послуги з перевезення, забезпечено засобами особистої гігієни, засобами реабілітації, надано допомогу в оформленні документів для отримання соціальних послуг у територіальному центрі і вже розпочато їх надання відповідно до укладеного договору.

Також до Гарячої лінії за цей час надійшло 327 дзвінків з інших питань, які не належать до компетенції лінії, а саме: виплати внутрішньо переміщеним особам, виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, протезування, питання, що стосуються житлово-комунального господарства, обслуговування банківських карток, безоплатного проїзду в громадському транспорті, нарахування субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, виплати по народженню дитини, виплати на поховання,  виплати багатодітним сім’ям, затримка виплати соціальних допомог окремим категоріям населення, оформлення групи інвалідності, державна допомога при народженні дитини, надання соціальних послуг та матеріальної допомоги у інших містах України та ін. Громадян було переадресовано за належністю.

Як показує аналіз дзвінків на Гарячу лінію, багато мешканців Києва мають потребу в отриманні різної допомоги, проте вони не знають, до яких саме установ потрібно звертатися. Тому одним із головних завдань нашої роботи є правильно скоординувати людину, щоб кожен міг отримати вірну інформацію і, в разі необхідності, оперативно отримати необхідні соціальні послуги та допомогу.

Довідково. Гаряча лінія з питань надання соціальних послуг у місті Києві працює з березня минулого року. Вона створена з метою надання інформації громадянам щодо надання соціальних послуг, а також оперативного реагування на скарги щодо їх якості.

Оператори Гарячої лінії надають інформаційні послуги, зокрема:

      1. роз’яснення з питань:

  • Порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями та ін.);
  • Порядку звернення для отримання соціальних послуг;
  • Переліку документів, необхідних для отримання соціальних послуг;

      2. інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»:

  • Продуктових наборів;
  • Засобів особистої гігієни (підгузки, пелюшки, урологічні прокладки);
  • Наборів миючих засобів;
  • Одноразової матеріальної допомоги;
  • Засобів реабілітації (палиці, милиці, крісла колісні, інвалідні візки, ходунки, протипролежневі матраци тощо)

      3. інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб з інвалідністю;
      4. інформацію щодо отримання соціальних послуг через соціальне замовлення;
      5. контактну інформацію надавачів соціальних послуг.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку