Головна  →  Діяльність  →  Соціальні послуги  →  Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг  →  Внесення інформації про надавачів соціальних послуг

Законом України «Про соціальні послуги» визначено:

формування Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (далі - Реєстр) здійснюється шляхом внесення до нього відповідної інформації уповноваженими органами системи надання соціальних послуг та надавачами соціальних послуг (крім фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності).

Документи/відомості, що вносяться до Реєстру, подаються в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг або паперовій формі суб’єкту реєстрації (структурному підрозділу з питань соціального захисту населення районної в місті Києві державної адміністрації) за місцем реєстрації (для юридичних осіб), за місцем проживання (для фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності, та фізичних осіб - підприємців). Також документи/відомості до Реєстру можуть вноситися безпосередньо через електронний кабінет з використанням кваліфікованого електронного підпису, сумісного з програмним забезпеченням Реєстру.

Відповідальною за достовірність відомостей, зазначених у заяві надавача соціальних послуг, та документів/відомостей про діяльність надавача соціальних послуг є особа, яка їх надала.

Кабінетом Міністрів України 27 січня 2021 року прийнято постанову № 99 «Про реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг» (далі - Постанова), яка набрала чинності 18 лютого 2021 року.

Згідно з Постановою, до 30 червня 2022 р. органи місцевого самоврядування використовують зведену інформацію про надавачів та отримувачів соціальних послуг, опубліковану на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики.

Для внесення даних про надавачів соціальних послуг до зведеної інформації про надавачів соціальних послуг, опубліковану на офіційному      веб-сайті Мінсоцполітики (що діє в тестовому режимі до 30 червня 2022 р.), необхідно звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної в місті Києві державної адміністрації за місцем реєстрації (для юридичних осіб), за місцем проживання (для фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності, та фізичних осіб - підприємців).

Після перевірки уповноваженою посадовою особою визначених пунктом 25 та 26 Постанови документів, направити лист із заповненим додатком в форматі Excel на електронну адресу відповідальної посадової особи Мінсоцполітики, зазначеної на сайті за посиланням: https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html

Лист рекомендуємо направляти також через систему електронного документообігу АСКОД до Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)/через систему електронної взаємодії СЕВ до Мінсоцполітики

Версiя для друку